söndag 2 november 2014

Beställa

Just nu får du 50% rabatt på alla tavlor!

Gäller tom 24/12 2014


För att beställa en tavla hos Fröken Björklund skickar du ett mail till my.bjorklund87@hotmail.com där du uppger följande:


  • Vilket motiv
  • Vilken färg (samtliga tavlor kan fås i valfria färger men det är de som finns i shoppen som är "original")
  • Ev namn, datum, vikt, längd och klockslag (detta gäller för födelsetavlorna)
  • Telefonnr eller mailadress 
  • Adress dit tavlan ska skickas



När jag mottagit beställningen får du en bekräftelse inom 24h via mail med information ang betalning. Betalning sker till bankkonto eller via swish.

Tavlan skickas när jag har mottagit betalningen. Jag skickar via posten. Du bör ha din beställning inom 5-7 dagar efter att jag mottagit din betalning.

Öppet köp gäller i 7 dagar från att du mottagit varan. Köparen står för returkostnad. Kontakta mig inom 7 dagar efter du mottagit varan för returadress.

Öppet köp gäller EJ vid namntavlor eller om du har fått några ändringar som till exempel färg eller namn. Då blir köpet bindande eftersom att det är skräddarsytt för just dig.

Ram ingår EJ.

Frakt ingår i alla priser om inget annat anges (inom Sverige).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar